onsdag den 25. august 2010

Ud på det dybe vand

Så nu har jeg altså gjort det. Meldt mig til ½ marathon - på en finsk registrerings side på finsk - ved hjælp af Google Translator. Og har fået bekræftende mail. Hvis jeg kan det så kan jeg sgu også løbe 21 og lidt mere km.......

Hvis der er nogen der er nysgerrige så er der en svensk site her hvor man kan læse om Espoo Strandmarathon.

Tusind tak for de mange gode, varme og konstruktive kommentarer fra jer alle sammen. Nogen gange har man brug for at blive bekræftet af nogen der helt forstår hvad man taler om. Og så er mine Cyber løbe veninder helt uundværlige - tak fordi I orkede at støtte mig!!

Ups, kom lige til at melde mig til Midnatsløbet den 4. September når jeg nu var så godt i gang.....De skriver da heldigvis på Svensk så det var let nok, har sandelig også fået mail fra dem.

Nu skal jeg lige fordøje at jeg har tilmeldt mig og så ellers til at glæde mig. Håber vejret holder tørt de dage...

4 kommentarer:

  1. Bare super, og du skal nok klare det. :-))
    Knus og god træning.

    SvarSlet
  2. GOOD FOR YOU! :-D Du skulle bare lige have sparket ud over kanten. For du kan sagtens komme i land igen ved egen formidable og veltrænede hjælp.
    Knus :-)

    SvarSlet
  3. Hej Kirsten,

    Tak for din rigtig gode og trøstende kommentar på min blog.
    Du har ret i det du også skriver i dette indlæg vedr. support og råd fra andre. Det er guld værd.
    God fornøjelse med dine løb, jeg glæder mig til at læse om dine oplevelser.

    Knus Karina

    SvarSlet
  4. Sender dig det største cybersmil :-). Og glæder mig til at læse om d.4. og d. 12!

    SvarSlet