tirsdag den 2. august 2011

Tilbage på pinden

Det er jo længe siden jeg kom hjem igen fra Dk - så længe at jeg dårligt kan huske at jeg havde nogen få skaldede feriedage. Så nu tager jeg lige et par på fredag og på mandag med de kære børn før skolen kører løs den 9. august.

Jeg har derudover haft lidt behov for pause i blog-livet, måske en mindre blog-blokering......
Men har så husket på hvor sundt det er at lufte sine tanker og få vendt det hele lidt rundt.

For jeg er havnet i et stort dybt løbe-krise-nedturs-hul som har suget al min løbeglæde og løbelyst helt bort. Pist ud af vinduet. Sådan lige før jeg skal løbe et marathon om tre små uger. Sikkert meget er normalt lige før noget så nyt og stort. Hvilket ikke gør det mere behageligt.



Heldigvis har nogen lovet at prøve at hjælpe mig med at komme op igen.

Og det kommer I til at høre mere om.

Snart.

2 kommentarer:

  1. Åh det glæder jeg mig til. At høre om, hvordan du på trods af den mistede lyst og glæde kommer løbende igen. Og jeg tror på dig og dit maraton om tre uger!
    Knus og energi herfra mig :-)

    SvarSlet
  2. Det ville være møgærgerligt hvis du opgiver så tæt på.
    Når jeg nu ikke ejer et picograms tvivl om, at du selvfølgelig kan gennemføre i flot sejrende stil.

    Men...

    Det ville være tragisk hvis maraton træningen tager løbelysten fra dig. For mig er selve motionsløbet den søde, lækre men tynde glasur på den store saftige kage (en hjemmelavet valhrona chokolade mudcake tror jeg) som hverdagens træning er. Nu er du godt nok ikke så vild med kage som jeg, men jeg håber du kan følge billedet alligevel.

    Så selv om jeg håber dit maraton bliver den triumph du ubetinget fortjener, håber jeg endnu mere at du får løbeglæden tilbage. Ellers er selv 5 km meget langt.

    SvarSlet