torsdag den 2. juni 2011

DREAM IT - DO IT!!

Så!
Det var det.....
Nu er jeg hoppet ud på det dybe vand. Med begge ben og åbne øjne.
Det kan godt være jeg bliver nødt til at holde næsen klemt sammen med to fingre for ikke at få noget i den gale hals.
Men jeg er sprunget og der er ingen vej tilbage.

Jeg har tilmeldt mig og fået bekræftelse på tilmelding . I morgen vil jeg kunne se mit navn på deltagerlisten og om et par dage får jeg mit startnummer.


Til Helsinki City Marathon den 20. August. Hvor jeg så vil tage kampen op mod et helt marathon.


For første gang.


Det er sgu stort. Og lidt skræmmende. For jeg har ret meget respekt for distancen.


Men jeg har drømt om det i to år. Og man skal gøre de ting man drømmer om mens man kan, ja man skal.


Så derfor gør jeg det.


Og skrider lige om endnu et hjørne mens jeg er i gang. Indtil nu har jeg deltaget i klassen kvinder 45+. Men denne gang røg jeg lige en lønramme op - kvinder 50+. Selv om det først er til november jeg kan prale af den alder. Men her tæller de hvilken alder man har den 31 december. Til den tid er er der jo blevet bingo i mellemtiden.


I kommer vist nok til at høre en del om dét i den næste tid....

5 kommentarer:

  1. Du er da mega-sej :o) Jeg glæder mig til at følge din træning.

    SvarSlet
  2. Godt at læse, at du gjorde det:-) Glæder mig til at følge med og du skal nok klare det..
    Mange knus

    SvarSlet
  3. Wauw. Sejt. Storslået. Glæder mig til at læse om forberedelserne her bag skærmen med min kaffe solidt plantet i hånden...måske man skulle spænde de løbesko, suk..

    SvarSlet
  4. Hej Kirsten
    Nej altså hvor jeg glæder mig til at følge dig på din vej til den første marathon. Det er stort - mega stort!! Jeg er sikker på at du nok skal fuldføre bare du kan holde skaderne fra døren i perioden op til - husk at lytte til din krop :-).
    Knus Gitte

    SvarSlet
  5. Det er jo den vej, du har drømt om, skrevet om og talt om i lang tid. Og der kom ingen afveje. Hvis jeg må minde dig om det, havde du nøjagtigt de samme betænkeligheder ved den halve distance. Jeg er ikke i tvivl om, at det nok skal gå og gå godt for dig. Hvis du undgår at løbe ind i skader. For du sætter dig ting for, og så gør du.
    Held og lykke på vejen. Jeg glæder mig til at følge dig.
    Knus herfra ;-)

    SvarSlet