fredag den 18. november 2011

Er det mon lovligt?

At glæde sig til i aften fordi alle tre børn skal til "Stay Awake" på skolen? Og man så får noget kvalitetstid med Konsulen? Ja?

Børnene tager hen på skolen kl 19:30 og har aktiviteter hele natten som bliver afsluttet med morgenmad kl 08. De kan dog også sove hvis de trænger til det, de medbringer soveposer men mon det bliver aktuelt? Jeg er så ond at de må tage toget hjem fordi jeg ikke gider køre ind til Helsinki for at hente dem så tidligt - men måske jeg alligevel vil forbarme mig over dem.

Joh, jeg tror det er lovligt.
Vil enddag sige at selv prisen med tre sure og overtrætte teenagere i morgen er værd at betale....

6 kommentarer:

  1. Det er helt sikkert lovligt. Og dig vel undt også =)

    SvarSlet
  2. Det er ikke bare lovligt. Det er en pligt.... Nyd det.

    SvarSlet
  3. FED DAG - er sikker på I hyggede jer!!
    ;-)

    SvarSlet
  4. Interessant læsning om mental styrke og vejrtrækning. Ang. det sidste er jeg nok stadig lidt for "håndholdt" i min tilgang til løberiet til at gå så videnskabeligt til værks. Og så kan jeg faktisk godt lide at løbe op ad bakker. Jeg er efterhånden kommet i så god form, at jeg ikke bliver synderligt forpustet, når jeg bare løber ligeud. Så jeg nyder på en måde at mærke at krop og lunger arbejder optimalt, og så føler jeg virkelig, jeg får valuta for alle pengene. Men jeg vil nu alligevel prøve at lægge lidt mærke til vejrtrækningen næste gang, det går opad. Mht intervaller er det en helt anden historie - og der tror jeg ikke engang, vejrtrækningen kan hjælpe. Der skal jeg nok over og forske lidt mere i den mentale styrke, eller mangel på samme :o)
    Håber I har nydt jeres kvalitetstid, som helt sikkert er lovlig i mine øjne :o)

    SvarSlet
  5. Absolut lovligt! Det er en af de helt store sidegevinster ved at have børn :)

    SvarSlet
  6. Det er noget af det mest lovlige, skønne og givtige ved at have børn :)
    Nyd jeres aften sammen.

    SvarSlet