mandag den 29. august 2011

Marathon i billeder

                                                             Den vejer næsten 200 gram
                                                           

                                                        Bagsiden af medaljen........

Der skal nok komme nogen flere.....Havde siddet i en halv time og lavet opload og så blev de pludselig slettet alle sammen fordi jeg var åndssvag og trykkede på noget forkert. Er der en måde at oploade sine billeder til blogger som ikke tager timer???? Hvert billede skal oploades og så tilsidst overføres.....hulk....

5 kommentarer:

  1. Wauw en lækker medalje!
    Du kan uploade flere billeder på en gang. Altså vælge alle de billeder du vil have på, sæt blogger til at loade dem. Lav og drik en kop te mens du nyder udsigten/tager opvasken/læser et dameblad.
    Så kan du markere et billede af gangen og lægge dem ud uden så megen spildtid.
    Vi glæder os :-).

    SvarSlet
  2. Tillykke med den fine medalje :-)
    Jeg bruger Windows Live Writer til at lave indlæg med og lægge billeder ind. Det er nemt og hurtigt.

    SvarSlet
  3. Jeg har også Windows live writer - det er gratis at downloade og super hurtigt til billeder!!

    SvarSlet
  4. Medaljen er godt nok flot :-). Jeg glæder mig til at se flere billeder, og du har jo fået masser af gode råd til nemmere måde at uploade billeder, så nu håber jeg du får det til at lykkedes :-)
    Knus Gitte

    SvarSlet
  5. Sikke en flot medalje! :-D Den har du meget kær, kan jeg forestille mig. Jeg glæder mig til flere billeder og mere nyt om efterdønningerne. ;-)
    Jeg bruger også Windows Live writer til at skrive og layoute i, inden jeg "publisher". Men du kan jo også gøre billederne lidt mindre. Det ved jeg ikke, om du gør. For det tager jo meget lang tid at uploade fotos, som er 2-3 Mb og når der så er en del af dem. De fylder også på din blogspot-konto. Til at gøre billederne mindre, bruger jeg Microsoft Office Picture Manager, som er en gratis del af Office-pakken (tror jeg nok). Det er ret nemt at skalere en hel mappe fotos mindre i det program. Man kan sikkert også gøre det i andre programmer. Jeg er bare blevet hængende i Picture Manager, fordi det er nemt og det kan jeg. ;-)
    God dag til dig!
    Knus :-)

    SvarSlet