mandag den 3. juni 2013

Pip pip.....

Det var svært at komme herind.

Alle de spindelsvæv der skulle tørres væk.

Rejse et par borde og stole op der var væltede.

Lukke et vindue der stod og smækkede i vinden.

Låsen var jo nærmest rustet til.

Var nødt til at tænde lyset for at kunne se noget.

Men bloggen stod der såmænd trofast og ventede på at nogen skulle beskæftige sig lidt med den.

Nu tror jeg at jeg er ved at være parat til være den person igen.

Langsomt vil jeg begynde igen opdatere lidt om livet og løbet.

Begge dele fungerer faktisk. På hver sin måde.
Det ene med vindstyrke orkan, det andet roligt og stabilt med fremgang uge for uge.

Og der løbes marathon om to uger i Lapland.
Først skal der lige trappes ned efter en rekord træningsuge med 77,5 km.
Det er jeg ret stolt af - så mange km har jeg aldrig før proppet ind på en uge.
Vidste ikke at jeg kunne.

Sådan er der så mange små overraskelser. Hvis man husker at holde øje med dem.

Så nu tror jeg godt at jeg tør sige at vi ses igen lige straks.

10 kommentarer:

  1. Dejligt at du fandt ind gennem spindelsvævet, en herlig måde at beskrive det på :-) Pøj pøj med løbet, du er godt nok sej.

    SvarSlet
  2. Dejligt at læse pip fra dig igen :-) Glæder mig allerede til de næste. Wauw - 77,5 km - det var ellers ikke så lidt!!

    SvarSlet
  3. Hej Seje Kirsten
    Godt løbet og held og lykke i Lapland - hvad er det for et løb du skal løbe?

    Kh Karina

    SvarSlet
  4. Dejligt med en forårsrengøring ;-)
    Jeg foretrække de samme km på cykel, så kan jeg være med nogle af ugerne :-)

    SvarSlet
  5. Wau, godt løbet!
    Dejligt at høre fra di igen og held og lykke i Lapland.

    SvarSlet
  6. Baby, you're back!!! :-D Såååå godt at høre lidt nyt. Man vænnes jo....
    Knus

    SvarSlet
  7. glæder mig til at følge dig og høre mere om dit løb og træningen :-)

    SvarSlet
  8. Velkommen indenfor igen :) Du er vel ventet :D

    SvarSlet
  9. Dejligt at du er tilbage, det bliver spændende at følge dig på et marathon mere :-)

    SvarSlet
  10. As reported by Stanford Medical, It is really the SINGLE reason women in this country live 10 years longer and weigh an average of 19 KG lighter than we do.

    (And actually, it is not related to genetics or some secret-exercise and absolutely EVERYTHING around "HOW" they are eating.)

    BTW, I said "HOW", and not "what"...

    Tap this link to find out if this easy test can help you decipher your real weight loss possibility

    SvarSlet