mandag den 20. december 2010

En dør åbner sig trods alt

Desværre blev min computer meget meget syg i fredags - jeg lå og rodede på gulvet med mine øvelser og hørte musik da skærmen gik i sort og den begyndte at lave diverse kunster. Det lykkedes ikke familiens unge pc-geni at gøre noget ved sagen, selv han sagde at det var bedre at tage den til reparation end at han kom til at slette alt hvad der findes. Det gør de nok alligevel under reparation, men jeg kan godt forstå at han ikke har lyst til at få skylden.......

Så der bliver lige lidt stille herinde i et par dage, vil naturligvis prøve at udnytte arbejdstiden til indlæg da det er det fornuftigste jeg kan gøre ;-) men må nok indse at det ikke er sikkert det lykkes.

Kan dog lige fortælle at jeg har fået en ordentlig diagnose på mit knæ-ben-muskel-sene som jeg har brokket mig over længe og derfor også har været i stand til at finde en masse løsninger i form af selvhjælp på nettet og de instruktioner jeg har fået af fyssen.
Det er den - ret almindelige løberskade - Ilio-Tibail Band Syndrom som heldigvis kan afhjælpes med forskellige stræk og styrkeøvelser samt nogle Ibubrufen i en uges tid. Jeg mærker fremgang og løber korte ture og langrend for at holde formen ved lige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar